× بستن تبلیغات

























mina

 مارک برادفورد نمیتواند ایستاده باقی بماند. انرژی او - خارش، الکتریکی، خنثی - به راحتی یک استودیوی غول پیکر با بتن سبک در جنوب LA را پر می کند. قد بلند و بلند قد خود را با حساسیت فوری همراه می کند که نمی تواند در آن قرار داشته باشد. شیوه های هنرمند آمریکایی می گویند "باید انجام شود". و آن را دارد

در حال حاضر نماینده ایالات متحده در دوسالانه ونیز، برادفورد چندین بار دشوارترین لحظات تاریخ آمریکا را در طول تاریخ خود از جمله برده داری سیاه و سفید به شورش های لاهه در دهه 1990، با بی تفاوتی که شاید با زندگی کردن در آنچه او یک بار تصور می کرد، زمان را قرض گرفت.
مارک برادفورد در موزه هیرشورن و باغ مجسمه سازی با جزئیات "هزینه پیک" (2017)
مارک برادفورد در موزه هیرشورن و باغ مجسمه سازی با جزئیات "هزینه پیک" (2017) اعتبار: کتی کارور
به عنوان یک مرد جوان در اوایل دهه 1980، برادفورد به طور قطعی توسط یک متخصص پزشکی گفت که در حالی که او در آن زمان در اواخر ویروس HIV نداشت، او قصد داشت آن را دریافت کند. او اغلب به این لحظه می کوشد که سعی کند توضیح دهد که از کجا رانندگی می کند. همانطور که او می گوید، او عجله داشت.
بیش از 30 سال بعد، او همان سرعت را حفظ می کند (فکر می کند احساس می کند که بیشتر بازتاب دهنده است). برای آخرین قطعه اش، برادفورد یک سیکولاما غول پیکر را به نمایش می گذارد - به عبارت دیگر، نقاشی 360 درجه ای با عنوان "هزینه پیک". این اثر توسط معروف "گیتسبرگ چایخانه" (1883)، نقاشی توسط پل دومینیک فیلیپوتو، هنرمند فرانسوی، که نقطه اوج جنگ داخلی آمریکا است، الهام شد. با توجه به زمان خاصی از آشفتگی در تاریخ آمریکا، شامل عناصر نمادینی از نقاشی اصلی توسط Philippoteaux است که به شاهکار انتزاعی تبدیل شده است.
هنرمند مشهور چینی خود پرتره های ون گوگ را خیره کننده می کند
تزئینات برادفورد در نمایشگاه موزه هیرشورن و باغ مجسمه سازی اسمیتسونیان شامل 8 کمیسیون کوچکتر (اما به هیچ وجه کوچک) نیست که با استفاده از ساختار دایره ای متمایز این موزه، ایجاد یک نقاشی دیواری که تقریبا 400 فوت است.
"کشتن خداحافظ" (2015) توسط مارک برادفورد
"کشتن خداحافظ" (2015) توسط مارک برادفورد اعتبار: جاشوا سفید / JW تصویر
برادفورد در طی یک مصاحبه در استودیوی خود، در سال 2015، تقریبا در زمانی که او در هیئت مدیره هیروشورن کار می کرد، گفت: "من دوست دارم ایده ی نقاشی را انجام دهم، اما چه نقشی در قرن بیست و یکم دارد؟ دیگو ریورا، سول لویت، شما به چیزی که بر روی دیوار صاف است فکر می کنید، اما من قصد دارم این کار را انجام دهم ... من همواره آن را فشار می دهم، هیچ چیز ثابت نیست. "
با اشاره به کار، برادفورد اخیرا در بیانیه ای نوشت: "از لحاظ سیاسی و اجتماعی، ما در لبه ی یک پروانه ی دیگر قرار داریم و آنهایی که از ما هستند، باید هنرمندان باشند، که منجر به اتهام ایجاد یک جزر و مد می شود".
مارک برادفورد در استودیوی لس آنجلس
مارک برادفورد در استودیوی لس آنجلس اعتباری: آگاتا گرانتن
این یک آثار هنری نیست که بازدیدکنندگان میتوانند به طور خلاصه دامن بزنند. این، شاید نیروها، احساس مشارکت یا مشارکت را تشویق می کند. برادفورد گفت: "من ایده قرار دادن شهروندان یا بیننده را در وسط آثار هنری خود، در مرکز طوفان، دوست دارم."
نوشته شده در دوشنبه 12 آذر 1397ساعت 15:28 توسط admin|


آخرين مطالب
» <-PostTitle->

Design By : بست بلاگ