× بستن تبلیغات

























mina

 یک موج عظیم تهدید می کند تا سه قایق ماهیگیری را نفوذ کند، تاج زدن فوم آن مانند پنجه ها، تهدید به قایقرانی های زیر است. این یک صحنه حماسی از مبارزه با انسانی و تروریسم طبیعی است که کوه فوجی مقدس را درست پشت سر آن می کوبد.

این "موجی بزرگ از کانگاوا" است که یک چاپگر چوب توسط هنرمند ژاپنی Katsushika Hokusai چاپ شده و یکی از آثار هنری آسیایی در جهان است.
اگر این لحظه کوهنوردی به نظر می رسد همه جا - فکر می کنم تی شرت، فنجان قهوه، تابلوهای لپ تاپ - به این دلیل که طراحی شده بود.
یک بازدید کننده به چاپ معروف Katsushika Hokusai، "The Great Wave of Kanagawa"، در موزه Ara Pacis در رم به نظر می رسد.
یک بازدید کننده به چاپ معروف Katsushika Hokusai، "The Great Wave of Kanagawa"، در موزه Ara Pacis در رم به نظر می رسد. اعتبار: خبرنگار AFP / خبرگزاری فرانسه / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ
آثار هنری، به عنوان مثال، از "ukiyo-e"، سبک ژنرال ژاپنی چاپ چوب بری ژاپن، که هرچند از اعلامیه های تئاتر تا ظاهری عجیب و غریب ترین نشان داده شده است، خوب است.
سنت های جدید: صنایع دستی Oke 700 ساله ژاپن یک مدل مدرن می باشد
چاپ Ukiyo-e برای تولید و به طور گسترده ای در ادو (توکیو امروز) بین قرن 17 و 19 به فروش می رسد. 5000 عظمت از چوب اصلی برای "موج بزرگ" ساخته شده است. در آن زمان، چاپ برای قیمت یک کاسه رشته فرنگی فروخته شد.
پخش ویدئو
هنرمندان با استفاده از سنت چاپ چوب چوب ژاپن زندگی می کنند
با گذشت زمان "موج بزرگ" اولین بار در سال 1830 آغاز شد، ژاپن با ایده پایان دادن به بیش از 200 سال انزواگرایی رو به رو شد. داستان نفوذ رو به رشد خارجی در شاهکار هوکاشی مشهود است - سایه ای غنی از آبی که در نقاشی ها استفاده می شود از اروپا وارد شده است. پروس آبی، همانطور که معمولا شناخته می شود، یک رنگ مصنوعی است که در قرن هجدهم ساخته شده و برای عمق و دوام آن اهمیت دارد.
این هوکسی که به عنوان بازیگر اصلی در نمایش اقیانوسهاش کار می کرد، رنگی را نشان می دهد که نشان می دهد که ژاپن را بر اساس تغییرات نشان می دهد. همانطور که موج موجب بی ثباتی و خطر می شود، همچنین امکان و ماجراجویی را نشان می دهد.
"اساسی" ژاپن
هوکسی بیشترین عمر خود را در ناحیه رودخانه سومیدا، توکیو گذراند، جایی که او حداقل 30 نام مستعار را به دست آورد و شاید به همان اندازه از سبکهای مختلف استفاده کرد. "موج بزرگ" اولین بار در سری خود "36 دیدگاه کوه فوجی"، مطالعه فیزیکی از کوه بزرگ ترین و احترام ترین ژاپن بود.
"مانور امانوئا در استان سگامی"، چاپ دیگری از مجموعه هوکسی "سی و شش دیدگاه کوه فوجی".
"مانور امانوئا در استان سگامی"، چاپ دیگری از مجموعه هوکسی "سی و شش دیدگاه کوه فوجی". اعتبار: Katsushika Hokusai
Atsuko Okuda، مدیر ارشد موزیک هومیوازای سومیاد ژاپن می گوید: "بسیاری از مردم این نقاشی را به عنوان جوهر فرهنگ ژاپنی می بینند." "ترکیب ساده و قدرتمند کوه و شکل موج به درستی در قلب ناظر قرار دارد."
کارشناسی کارشناسی ارشد که از سنت لاک زدن باستانی ژاپن محافظت می کند
ناظران مشهور شامل امپرسیونیسم فرانسوی ادگار دگاس و کلود مان، و همچنین کارگردان هلندی وینسنت ون گوگ، که با "موج بزرگ" مظنون بودند. آنها تنها نبودند: در دهه 1860، گسترش یوکیو در اروپا منجر به شگفتی هنری با ژاپن در غرب شد، که به نام "Japonisme" شناخته می شد.
رنگ های جسور و خطوط موجود در "کورتیزان" (و پس از آیزن) ون گوگ نشان دهنده تأثیر نشانه های چوب چوب ژاپنی است.
رنگ های جسور و خطوط موجود در "کورتیزان" (و پس از آیزن) ون گوگ نشان دهنده تأثیر نشانه های چوب چوب ژاپنی است. اعتبار: موزه ون گوگ، مجلس آمستردام / ونسان ون گوگ
با این حال، Yukiko Takahashi، صاحب شش نسل از چاپخانه Takahashi Kobo، چاپ چاپ چوب در ژاپن هنر در جامعه ی ژاپن در طول دوره Edo بود.
کیتا ساگاکی نقاشی های کلاسیک را با استفاده از صدها کاراکتر انسانی کوچک بارگیری می کند
Takahashi می گوید: "در برخی مواقع، ukiyo-e به کشورهای خارجی آورده شده است، خانواده خود را بیش از 150 سال به ukiyo-e تبدیل کرده است. "ما ژاپنی ها متوجه نشدیم که چقدر شگفت انگیز بود، چرا که ما آنها را در زندگی روزمره خود به صورت تصدیق کردیم."
یک هنر در معرض خطر است
در کارگاه Takahashi، Noriyasu Soda کارگر بر روی یک کپی از "موج بزرگ" Hokusai کار می کند. او ابتدا کاغذ "ishi" را خنثی می کند، قبل از استفاده از رنگ و مقدار کمی از چسب برنج به چوب چوب برای اطمینان از اینکه رنگ می چسبد.
هر طرف هر بلوک داده شده نشان دهنده یک رنگ متفاوت است که به ukiyo-e لایه بندی می شود. این قطعه به تنهایی نیاز به طرح سیاه و سفید، بلوز های مختلف برای آب و سایه های زرد و صورتی برای آسمان است.
در مراحل ابتدایی کار خود، هوکوسای روی تعدادی از کتابهای تصویری کار کرد.
در مراحل ابتدایی کار خود، هوکوسای روی تعدادی از کتابهای تصویری کار کرد. اعتبار: Katsushika Hokusai
این روند در عین حال سخت و دشوار است. تاکاشی می گوید حدود یک دهه طول می کشد تا یک شکیسیون یوکیو یا کارشناسی ارشد و تنها 25 نفر در توکیو باقی بمانندآه
او می گوید: "ما باید در کنار گذاشتن این تکنیک فوق العاده از چاپ چوب الوار یوکیو موفق شویم." "صنعتگران در این کار تلاش می کنند تا این مهارت ها را به نسل آینده آموزش دهند."
 
نوشته شده در دوشنبه 12 آذر 1397ساعت 15:23 توسط admin|


آخرين مطالب
» <-PostTitle->

Design By : بست بلاگ